förbannade felanmälan

Johan tog å ringde felanmälan pga av den troligtvisa fuktskadan...å så säger hon att det är inte säkert att de kommer idag för de har så mycket att göra...men för i h-vete, det är en mi9sstänkt fuktskada...en fuktskada som uppkommit så där fort blir ju inte mindre...blir ju snarare så att det går ner till grannen oxå...Aså jag hatar felanmäla här, de skiter ju i allt...sist när vi hade ett element som stod å rann, då tog det ca 1½ vecka elle nått sånt för dom att ens få bort trycket från elementet...är det inte dåligt eller... Så fort jag är färdigpluggad då flyttar vi härifrån och vi tänker då abslout inte bo via akelius ngt mer.

God morgon föresten...natten var bra? jag somna vid 10 i soffan, klockan 12 väckte johan mig så vi gick å la oss i sängen istället, så har i princip sovit mellan 22-7:45, skönt, är inte rikigt så där trött som jag brukar vara...=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

usch va störande :(

2008-08-04 @ 13:40:15
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0