förlåt

Förlåt för den så dåliga uppdateringen, igårkväll dock så somnade jag redan vid 20:40, va ju så himla trött...å imorrse så blev det lite ont om tid, så fick bli nu äntligen igen som jag skriver...
Har ju vare på Sknninge marken idag, jag Johan å syster yster...blev lite pengabortfall, men det är ju lite kul att gå runt där. å lite bra hittar man ju...Johan lite korv å ost å jag tyllar å spritspåsar å så lite annat...va inte mkt folk när vi kom skönt kan jag lova, för sen när vi åkte hem efter lite mer än  timmar, då var det typ hur mkt folk som helst...jobbigt blir det ju då...
Nu är vi ju iaf hemma å har ätit...å nu blir det slöa resten av dagen skulle jag tro...
Jo, köpte en stor växt idag me, 100 spänn, skitbilligt, så den pryder nu golvet i vårt vardagsrum, den är nog nästan 1½ m hög=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0