God morgon..

Uppe innan tuppen idag...haha...Men då somnade jag oxå vid halv 8 igår kväll..sjukt tidigt...Jag är egentligen rikigt trött, men det går inte att sova mer...lustigt det där...
Förkylning är sämre...liiite mer snuva å en hals som usch...men det brukar ju oxå vara värst på morronen...så får väl hoppas att så är fallet denna gången med. Lite förhöjd feber som vanligt när jag är förkyld, 37.5, ingen direkt feber, men ändå en liten höjning, så blir tabletter idag så det hålls nere, vill inte att det ska bli värre lixom ju...Känns nu väldigt skönt att vi inte åkte å träna igår, då hade det nog varit bra mkt värre idag...
Idag ska jag med mamma, pappa syster och A till Hultsfred, det är marken där..å så träffa släkten samtidigt. Har ju redan vare på Skänninge marken den här sommaren, så lär inte bli så mkt att köpa, men ska kolla efter en väska i storlek större, som jag kan ha till skolan, slippa gå runt med böcker å kollegieblock i en påse. Det har ju pratats om fint väder idag me, får hoppas att det blir så oxå..=)
Johan han jobbar hela dagen idag...så om nån timme ska jag/vi sätta fart med frukosten...blir lite hotellfrukost..men gröt å prinskorv och smörgås så klart.=) Står man sig på länge sen..=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0