God??????morgon

Ja kan man kalla morgonen god när man måste upp kvart i 5, utan att själv behöva jobba, men för att upp å skjutsa Johan till jobbet..nja..vet inte om den blir så god då... Å när man kommer hem nu då..ca halvtimmen sen, tror ni man kan somna om då...ne, man är totalt dötrött så det känns som man ska svimma av typ..men samtidgt så han man hunnit piggna till för mkt och satt hjärnan i för mkt arbete för att kunna somna...För ja, man måste sätta hjärnan i arbete när man ska köra bil...annars kan det gå illa...fast min va inte rikigt vaken ändå...Johan bara, akta där..ja bara vadå? rådjuret, jag såg det fortfarande inte...det var iaf inte på vägen, såg det typ när vi åkte förbi det...hum...så nr jag sen åkte hem själv så insåg jag att det kanske var bäst att sänka farten lite, inte ligga 70 på 70 väg, höll mig till 50 så jag lättare skulle kunna stanna om ngt dök upp helt plötsligt, kände jag hade lite tunelseende i denna trötthet, alltså ingen bra bilförare alls...förstår vad de menar med att man kan vara farligare i trafiken som extremt trött än att vara lite påverkad av alkohol... Gjorde ju iaf inget att jag sänkte farten lite...är ju inte så värst mkt trafk ute på vägarna den tiden..
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

uusch hade aldrig gått upp så tidigt för att skjutsa någon annan ;P

2008-08-02 @ 14:22:11
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0