hemsk morgon

Jaha, man vaknar då, trött på ett konstigt sätt..känns lustigt i kroppen, reser mig upp å känner en förkylning komma över mig...blev väl från igår när man gick i regnet...orka lixom...jag som alltid får feber vid förkylningar...å jag som bestämmde mig för att inte jobba om jag har feber efter hjärnhinneinflamationen...men jag tänker ändå inte vara hemma nu...helgen får gå ändå..så är det, har ju lite längre dag idag..men det går, sen imorrn är det kort dag å måndag ledigt..så ska nog klara det... Men inte nog med detta så lyckades pappa göra mig lessen oxå...tänker inte gå in ngt här.. jag tycker jätte mkt om min pappa, men ibland går han på allt för mkt å jag blir så jäkla lessen då...så jag gissar på att jag kommer ha nära till tårar resten av dagen...känns inte så kul..men men...jag vet hur han är, men dte hjälper inte mot tårarana ändå...
På detta så är den där super roliga tiden i månaden på väg oxå...så börjar få bra ont i magen...kanske därför oxå som jag är ännu mer känslig, blir lätt det under den här perioden... Så nej, min morgon känns inge bra alls..helst skulle jag vilja krypa ner under täcket igen å bara ligga där å sova hela dan...
Men det ska jag inte göra, ska kolla runt på lite bloggar, kolla lite nyheter å sen börjar fixa lite här hemma å så.
Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, krya på dig och god morgon :o) Svara gärna på vilket som var ditt favoritprogram som barn i min blogg :o)

2008-08-09 @ 08:10:27
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0