Jobbdag igen då

Bara 3 dagar kvar på vikariatet nu...Idag jobbar jag mellan 14-21, ganska ok tid...Det värsta är ju när man jobbar kväll att hela dagen går till att jobba typ...sover gärna längre på morronen å så...idg tvinga jag dock upp mig lite tidigare än jag brukar, vill få ut ngt av dagen. Även fast jag kanske helst skulle vilja ligga i fosterställning å beklaga mig över magvärken...dock blir det ju inte bättre av det...
Vi la oss å glodde på film igår kväll, å jag somnade som vanligt i soffan...kan inte hålla mig vaken då aså...är så trött på kvällarna. Men på torsdag kommer jag inte vara ngt trött alls, den saken är säker, eftersom vi ska upp skittidigt på fredagen sen, åker ju till Ullared då, å vill helst vara där tills dom öppnar, så då blir det tidig uppgång..så då man kan behöva somna vid 8-9 på kvällen kommer säkert bli 12 eller nått...så där som det brukar bli...
Ne, nu ska jag läs alite bloggar å kolla nyheter å sånt där..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0