lite bättre

Känner mig lite bättre...inte lessen längre..å förkyningen, ja det r ju alltid som värst på morronen när man vaknar...bara magen som ju tyvärr blir värre å värre...Å kom precis på att jag börjar jobba om 3 timmar...känns inte heller nått vidare...åka buss som vanligt...bilen som står hemma å allt...men lika bra att spara på bensinen, har ju busskort som jag redan betalt för..så får snällt åka kollektivt...jobbigaste med det är ju att det tar sån tid, man vet aldrig om bussen kommer, de går sönder titt som tätt här...dessutom har man ju alltid oturen att hamna i regnet när man går till bussen...
Får se fram emot fredag, då åker vi iväg till Ullared...spara lite på bensinen till dess...=)
Om 1½ timme ca är det dax att gå till bussen, så måste snart börja fixa med lite mat, känns ju kul att behöva äta strax innan 11...jag lovar man är hungrig till kvällen sen...kanske skulle ta med mig nått att äta till ikväll..
Ha det så bra kära läsare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

tackar ! :)

2008-08-09 @ 10:07:39
URL: http://elint.blogg.se/
Postat av: Emma

Godmorgon :) Hur är vädret hos dig idag då?

2008-08-09 @ 10:33:46
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0