rastlös

Inget att göra...trist det är...Heller ingen ork till nått...Baka skulle jag vilja göra..men orkar inte ta hand om disk å sånt när det är gjort..så ska nog inte ge mig på det...städas skulle det behöva göras...men orkar inte...la mig framför tv:n förrut, men det går ju inget vettigt alls på tv:n den här tiden...filmer, ja de vi har, dom har man ju tröttnat på för länge sen...Promenad skulle inte vara fel att ge sig ut på, men det hänger ju regn i luften, vill inte ge mig ut å riskera att bli genomblöt å sjuk till följd....Lägga mig i ett bad vore skönt, men risken finns att jag somnar, piggheten har lixom försvunnit...Sitta här då...men jobbigt att sitta här...blir ingen bra ställning...önskar det trådlösa funka så jag åtminståne kunde sitta i soffan å slösurfa..men det går ju inte det heller...Bara att inse, jag har extremt tråkigt...Skulle så gärna vilja hitta på ngt kul...men sitter ju här, ensam hemma å allt..hur mkt kul finns det att hitta på då lixom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0