sååå trött

Har vare en sån där jobbig dag igen...total trötthet å huvet känns som bortdomnat...stundtals skulle jag lätt kunna somna ståendes om jag bara bundade omm slappnade av..skulle kunna vara en sån där dag då jag la mig mitt på dan å sov i 4-5 timmar å sen kunna vara trött halv 9 på kvällen igen...hemskt såna här dagar...Har dock inte lagt mig för att sova ngt idag...för på ngt sätt blir jag ju ändå inte piggare...Inge roligt att må så här...man känner sig sjuk...var tvungen å kolla temp..men sånt var det ju inte, så bara extremt trött, går inte att beskriva tröttheten...
Så ne, har inte blive mkt gjort idag...vi slapp ju till å med laga mat, tog det som blev över igår å åt idagm blev så mtk mat över.. Skönt att slippa laga mat när man mår å här...Johan är väl dock lite piggare, men helt klart drar man ju med honom ner i tröttheten oxå.
Hoppas jag är piggare imorrn, då är det ju skolan som gäller å första lektionen...måste verkligen vara med då...fast jag är säkert piggae då, annars får jag stå ut till 12 bara, inte mer med det..Blir troligtvis träningn imorrn oxå, kanske piggnar till efter det eller inte...nåja..det löser sig..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0