torsdag då

God morgon!
Idag är jag uppe tidigare än jag brukar, när jag inget har att göra...Men vi har börjat komma i säng mkt tidigare, mellan 21-22 ligger vi till sängs å sover, så man blir väl piggare å piggare...rätt skönt att vakna upp strax före halv 8 av sig själv inte pga väckarklockan.
Sån där grå å trist dag idag igen...tror till å med att det regnar..lär väl göra det hela dan tyvärr...De har lovat finare väder till helgen, så man får väl hoppas på det, vore skönt med lite mer sol och värme, för jag känner mig så deppad över att hösten redan har vare här en månad...det har fasen vare höstväder i en månad, trots att det egentligen är sommar, men vadå, typ max 15 grader, regn och en massa blåst, då är det höst... Jag är ganska glad att jag gör ngt nytt den här hösten, plugga istället för att jobba, även fast det ju kommer bli en del jobba, men just att få göra lite annat, att träffa nya människor osv, det gör mkt...
Nu ska jag kolla lite bloggar.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0