piroger

Ja, det blev ju då piroger...å nu en ond rygg igen, den som kändes så bra imorse...nåja...får försöka få johan att massera ikväll igen så blir det nog bra... Jag som hade tänkt städa oxå...orkar inte det...trots att jag bara bakade på en halv liter så tog det evigheter och ma är helt slut...
Självklart har jag smakat en, de blev JÄTTE goda som vanligt, svårt att misslyckas när man har ett bra recept=)
De sista 3 ligger fortfarande i ugnen, men ska ut om ca 5 min...Här är de som är klara:



Jag skulle kunna äta upp alla...en del av er som läser vet att det är sant oxå=) Aså jag har aldrig ätit så många på en gång...men jag älskar piroger..=)
Men nu har vi så vi kan ta oss till kvällsmat eller lunch ibland...se hur länge de finns kvar..=)

Har ett par julkort jag skulle behöva göra klart, kanske skulle sätta mig med dom innan jag slänger kroppen i soffan..=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0