tjohosan

Jaha, skolan avklarad för idag..fast va hemma redan 12, korta dagar så här på slutet...inte mkt till skola alls egentligen...

Va inne på mina sidor på csn och såg att det fortfarande stod att jag bara ska studera på deltid till hösten, vilket betyder att jag får mindre pengar, så det var inte mer än att sätta mig och ringa dom..men den hemska tanken i huvet att det skulle vara som alla säger att det är att ringa dit, att först få sitta i telekö i en halvtimme MINST, å sen få prata med nån otrevlig människa...Så blev det inte, 3 minuters väntetid var det, tror knappt det tog det ens, å sen möttes jag av en jätte trevlig röst...Nåja, ska bara skicka in ett brev med exakt hur många poäng jag ska läsa till våren, ska fråga min lärare om det imorrn, så skickar jag in det där så blir det rätt sen. Vill ju ha rätt pengar från början lixom... Skönt att få ett bra bemötande från csn så man vågar sig på att ringa dit igen om det skulle vara ngt...=)

Vi har iaf hunnit äta mat, å diskat, så slipper det nu ikväll, blir väl bara lite efter att jag ätit kvällsmat oxå, men inget större iaf..=) I eftermiddag och kväll sitter jag som vanligt ensam...Johan jobbar kväll, gör han hela den här veckan, förrutom på lördag, för då är han ledig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0