ensam snart

Om några timmar, eller ca 3 så kommer man bli ensam igen då...å jag ska lyckas ta mig i säng i någorlunda tid, hur ska det gå då...men jag bar måste, för imorrn jobbar jag mellan 7-20:45..lagom kul tid...har visserligen rast mellan 13-15:45, men det är jobbig dag ändå, blir ju som 2 dagar att jobba på en..nåja..bara klockan blive 13 så man får gå på rast, ska hem te mamma å pappa å äta då, sen går kvällen fort..så är det ju...
Hade tnkt jag skulle sola när jag kom hem idag..va så fint på förmiddan, komme en del moln, men överlag fint. Men när jag skulle åka hem från jobbet, då kommer det ju så klart regn..jaha..å sen har det vare en massa trista moln, så det har inte varit nån idé att sola ju..jaja...hinns väl nån annan gång.
Johan hade tage å städat vår balkong idag, så nu känns den fräch igen..har knappt velat sitta där eftersom den vare så full med grejer och smutsig..men inte nu längre=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0