helgen över=)

Japp, jag är sååå glad att helgen är över...tror ni jag somnade igår då...knappast...låg vaken fram till 2 ca..lagom kul att gå upp sen..2 dagar i rad med bara lite sömn...ja, allt för tufft..men men, tog mig ju iaf igenom helgen..så nu har jag 2 hela dagar att bara ta det lugnt på, Johan är ledig imorrn med, så det är himla skönt=) Blir minigolf med mamma, pappa, sandra å anders imorrn, om vädret tillåter, hoppas för det var evigheter sen jag spelade, så det ska bli så kul=)
Men först ska vi ta oss en rejäl sovmorgon imorrn..=) Johan kommer hem om ca 1½ timme nu, se om jag håller mig vaken..men alla bloggar jag tänkte jag skulle hinna med å läsa innan jag går till säng så hinner väl nästan Johan hem..=) kunde vara mysigt att få gå å lägga oss samtidigt.=)
Ha en fortsatt bra kväll alla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0