jobbig kläddag

Vissa dagar river man å sliter i alla sina kläder, provar om och om igen, inget känns bra alls...har inte såna dagara jätte ofta, men dte händer...å en sån dag har jag haft idag...Inget kändes som det ville sitta idag...höll på i ca 45 minuter...Ni vet säkert hur det kan vara...
Nåja, det slutade med byxor å ett linne, kommer säkert att bli allt för varmt med byxor på..men får leva med det...Får nog ändå bli att ta med vattenflaska...kommer inte överleva bussresan annars...många som åker buss den här tiden och så denna värmen...superhärligt är det...å vad jag skulle vilja vara ledig helgen oxå, så man kunde åka å bada å sola, det vore inte helt fel..=) Men man kan inte alltid ha dte bra, får vara glad jag vare ledig 2 dagar nu 2 fina dagar å fått sola lite å så där...inget bad har det ju blive...men igår när vi vattnade ute hos mamma å pappa så blev det "bråk" med vattenslangen...haha...oj vad man skrek av det iskalla vattnet mot glödhet hud...nåja, avsvalkad blev man iaf...=)
Nu ska jag göra mig i årdning.
Ha en forsatt bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0