ger upp

Vi gick å la oss sen strax efter att jag skrivit förra inlägget..men vad händer..jo jag får andnöd...tar alla möjliga medeciner...hjälpte något så när...men att lägga ner huvet å sova...det går bara inte...får nästan panik då å får för mig att jag inte ska vakna upp...Hemskt är det...Är dock inte så värst trött...men det kan ju vara att kroppen ställer sig lite lustigt till det hela eller nått..nåja, tänkte att jag sätter mig här en lite stund så kanske jag blir lite tröttare...funkar ju ibland iaf...
Lite mysigt ändå, solen börjar redan gå upp...går jag ut i vardagsrummet så ser man hur himlen ren börjar skifta färg...mys..man skulle sitta ute på balkongen å följa det hela...men det blir ju så kallt...här från sovrummet ser jag bara att det gått från kolsvart på himlen till att vara mörkblått...
Haha...Johan är ju för rolig...han ligger just nu över 2/3 av sängen, han brukar akdrig bre ut sig så...å så snarkar han för fullt...petar till honom då och då..men orka hålla på hela tiden..han får väl snarka så länge det inte blir för högt...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0