god morgon

Om den nu är så god...skulle väl i så fall vara för att man är ledig.
I natt har det inte blive mkt sömn alls...Värmen just har jag inte stört mig på i natt, men detta nysa, fräsa, hosta, har fått en oerhörd hosta...jätte jobbigt...slemigt å äckligt...
Igår de sista 5 timmarna jag hade kvar att jobba efter rasten, herre gu så jobbiga de var...det gick verkligen i slow motion...med stundtals febertoppa..dessutom var det ganska lungt igår, de gamla orkar ju inte så mkt i värmen, så jag hade tid att sitta å slöa lite, fast höll en gång på att somna...inte bra, vill verkligen inte sitta å sova på jobbet...nåja...bara vara glad för dessa 2 lediga dagar nu.=)
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0