jag vill me

Johan han har stängt av sin mobil typ 1000 gånger nu...snozzar hela tiden...skulle jag me vilja göra, men som sagt, trist att sova bort hela dan när man börjar relativt tidigt, hade jag börjat vid 15 eller så, då hade jag sove tills nu eller nått sånt.
Ser ut att bli fint väder idag, lovely=) för även om man ska jobba så blir man ju så mkt gladare och piggare av sol=)
Ikväll sen blir jag ensam igen..gillar jag inte, å ikväll slutar johan ännu senare, kommer väl inte hem förrän vid kvart i 3...hoppas verkligen att jag kan somna innan dess, annars lär jag vara halvdö imorrn...tänk att somna vid 3  å sen upp vid 6 igen..ne, det kommer jag inte att klara..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0