läkarbesök igen då

Fortsatt sjukskrivning är ett måste för mig, även om jag börjar så smått bli bättre så finns det än så länge inte en chans att orka jobba riktigt än, men från och med imorrn måste jag ju ha läkarintyg, måste ju ha det från 8:e dagen, så ringde till vc, så måste komma dit så de får träffa mig...nåja, ska vara där 9:50, så får väl gå ett bra tag innan, för kommer ta bra mkt längre tid att gå..en tur som annars tar ca 10 min, något mindre skulle jag tro tar ca 20 minuter nu..men men, jag går vid 20 över 9 så ska jag nog hinna med att både gå ner och anmäla mig. Får man väl se hur man mår när jag kommer hem sen, längsta promenaden jag gjort nu sen jag blev sjuk...men som sagt, det får lösa sig, får väl sova en stund när jag kommer hem sen om jag behöver helt enkelt.
Nu ska jag göra mig iårdning. Nu vet ni iaf hur läget ser ut.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0