så trött idag

Känner mig så himla trött idag, sov ett pra timmar förrut, det va skönt, men att vakna med huvudvärk, som jag tror beror på den kvava luften denna gången är ju aldrig kul, å fortfarande hur trött som helst, fast kom i säng ganska sent igår kväll oxå..nåja, ska väl försöka hålla mig vaken nu iaf...
Dagen den bara flyter på..inget som händer alls idag, johan gick hemifrån vid kvart över 9 imorse, å sen har inte så mkt hänt, fixat lite mat å plockat lite..hade tänkt städa lite idag, men bar känner att jag inte orkar, får ta det imorrn istället.
Imorrn ska läkarn ringa till mig vid halv 9 oxå, ska höra hur det är med mig å så...å meddela om borelliaprovet visade ngt, tror jag ju då dock inte att det gjort, för i så fall borde de ju hört av sig tidigare.
Känner just nu lite värk i en tand, men det är ju möjligt att man bitit till lite hårt när jag sov eller så..bara hoppas att jag slipper få så pass ont att jag måste till tandläkarn, för det gillar jag ju verkligen inte...
Har inte så mkt mer att tilläga eftersom inget hänt..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0