söndag=)

Ok, de flesta brukar inte gilla söndagar, inte jag helle, förrutom dessa helger då jag jobbat, för när söndagen väl är här så är det ju sista dagen å sen får jag lite ledigt=) Så imorrn är jag ledig.
Lyckades somna vid halv 1 inatt, så ganska ok iaf...hade väl vare bättre å somna tidigare å hade väl vare mindre trött nu, men men...fick ju några timmars sömn iaf...
Vet att Johan kom hem där nånstans oxå å att det hade vare lugnt för honom i natt oxå, skönt...Så nu ligger han å sover så sött där inne i sängen, skulle gärna ligga kvar å sova jag med..men men, med kort dag nu så är ju dagen snart över, efter jobbet sen åker jag hem te mamma å pappa på lite mat=) Johan ska dit han med, men han får ta bussen, sen tar han över bilen där, för han ska jobba kväll idag igen, men slutar vid halv 11 typ. Så då får jag ta bussen hem..se hur dessa bussar går sen oxå då...nytt linjenät här i lkpg från och med idag, så nya busslinjer å de kommer gå helt annorlunda osv...men kommer säkert hem, åker ganska enkla linjer som chaufören borde kunna.
Halsen gick över sen, men just nu har jag en jäkla hosta som inte vill ge med sig..
Ska ta å göra mig iårdning lite nu, visserligen en hel halvtimme innan jag ska åka, men tiden brukar rinna iväg ganska fort.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0