1 timme kvar

Om nån timme kommer Johan hem...äntligen..blir ju dock inte så många timmar vi ses innan vi båda somnar..men men...har fortfarande inte lyckats komma på ngt att äta...så svårt det ska vara då...kunde ju vara mysigt att fixa nån mat eller iaf ngt till kvällen, det är ju iaf fredagskväll...varför ska jag ha så dålig fantasi för...Jag kan stå med huvet i frysen, den är som jag skrev tidiagre full med mat, men ändå hittar jag inget....hur kan det vara möjligt ens? nu finns det ju mkt mat där som kanske kräver lite mer planering än bara nån halvtimme, ska ju hinna tina, sen ska det ju helst inte vara för tung mat, för vi har ju faktiskt redan ätit idag...så visst tar det bort en del möjligheter....men det måste ju finnas massor med gott att fixa ändå. Arg på mig själv, å nu när tiden bara drar iväg blir dte ju oxå bara svårare å svårare att hitta på ngt...får det ju inte ta så lång tid att laga till heller...
Jag ska försöka ta mig upp å hitta ngt, lovar inget, men jag ska försöka iaf...alltid ngt=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0