aj

Har en nagel,(nehe?) å en liten bit växer innåt...det gör så himla ont...lyckats pilla ut den där lilla fliken..men det gör fortfarande rikigt ont...får väl säga förlåt...till mina naglar..missköter dom så...har egentligen hur bra kvalite på dom som helst...skulle kunna hålla dom jätte fina, utan att gå å fixa dom...men är man slarvig så är man...orkar inte rikigt bry mig...väldigt synd...ett tag när jag brydde mig å fixade å hade mig så var det en okänd dam/kvinna som satt breve mig på bussen å börja beröma mina naglar...haha...fast hon fråga först om det var lösnagar...nej nej sa jag...Då fråga hon hur jag gjorde, om jag aldrig diskade å så..jo det gör jag ju verkligen, sa till henne att jag även jobbade inom vården å man tvättar händerna mkt och dessutom förstör händer å nagar med decinfektionssprit...men mina håller sig ändå...bra kvalité...hon hade bra svårt att fatta att man kunde ha det...hon satt iaf ett bra tag å berömde nagarna...det skulle ingen göra idag...öjämna å så...kvalitén är fortfarande på topp...bara jag som slarvar allt för mkt för att det ska synas...sad but true..
Kram

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Ha en bra dag!
*
(http://metrobloggen.se/isabel)

2008-03-13 @ 13:37:14
URL: http://Metrobloggen.se/isabel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0