badkar

Johan ligger i badet...det är ju så skönt efter en dag att bara få lägga sig å slappna av en stund...va dock nyligen tvungen att ropa på honom...det blev helt tyst där inne...undrar om han inte somnade till...han sa att han inte gjorde det...men när jag ropade lite tystare så fick jag inget svar...å är det helt tyst i lägenheten..då borde han höra...
Nu vill ha hjälp att tvätta ryggen...men jag ska skriva färdigt här först.
Det här med badkar då...vet inte om jag skulle klara mig utan...har haft det typ hela min uppväxt, inte de 2 första åren tror jag...men den tiden minns man ju ändå inte....men som jag skrev innan, det är ju sååå skönt att bara ligga där å ta det lugnt...gärna ska vattnet vara så där rikigt varmt, brukar fylla upp badkaret å sen sakta men säkert börja doppa ner mig själv...så det bräns i hela kroppen, men när man väl kommit under vattenytan, då är det ju så skönt...värsta är ju bara när man ska upp, eller när man legat för länge så vattnet är kallt... Ne, vet i 17 om jag skulle klara mig utan badkar...men man vänjer sig kanske...möjligt att det är så...
Ne, är väl bäst jag går å hjälper johan med ryggen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0