bara börja bygga på här

Gjort lite ändringar nu iaf...känns så trist att ha orginaldesign..inte för att det är fel på det aså, men jag har ju inte haft det på ett bra tag nu...så lite ändringar...fast jag kan inte göra så mkt mer än att ändra på färger å lite storlek å så, så mer än så här kan jag inte göra just nu..ändrade färg från lila till rosa...fast vill nog sen när syster har tid å så där ha den tillbaka i rosa igen...rosa är ju favofärgen så...

Nu slutar Johan jobba om en timme å sen bör det inte ta så lång tid för honom att komma hem eftersom han har bilen...så vid 19:20 kanske han dyker upp...ska jag beklaga mig för honom med att bloggen försvann...haha...han lär få höra det hela kvällen...det lär ju ni kära läsare oxå få göra...ne...ska försöka att inte klaga för mkt...men dte är svårt när man är arg å lessen...trivdes ju med bloggen...å så allt som man kunde gå tillbaka å läsa...för egen del..när gjorde jag det å det lixom...jaja...det är ju inte hela världen...så ska försöka håll tyst...men var berädda på en del inälgg nu...vill ju bygga upp så det inte ser så förbaskat tomt ut...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Japp sol vill vi ha!

2008-03-12 @ 18:14:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sandra

Ne fy fan gumman va träligt asså..Sånt där som man byggt upp å allt, man blir ju bara sååå arg sååå länge då..Åhh tycker verkligen bara så synd om dig nu, ja vet själv hur dåligt ja hade mått så..Men ja ska tjata lite på anders om d där programet så ska du få nåt riktigt bra sen..Kraaaaaam

2008-03-12 @ 19:10:08
Postat av: annica

svar till sandra:
Jo..pissur är jag på det...ja...jag går ju inte under utan ny design..men visst vore det roligt nu i detta missöde...arg är ju bara förnamnet...så mkt tid man lagt ner på bloggen å sen bara helt plötsligt borta...jaja...kram

2008-03-12 @ 20:17:56
URL: http://annica123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0