blev väckt idag

Idag vakna jag av att telefonen ringde...jag i mina tankar hade tänkt att idag sover jag tills jag vaknar av mig själv, inte av att ställa klockan..haha...så blev det inte, mamma ringde, å så fråga hon om jag sov, skulle precis säga som man alltid gör, nej jag sover inte, men så tänkte jag till, vad fasen, spelar roll, så jo, idag fick hon reda på att hon väckte mig...inte för att det gör ngt...men sov ju såååå skönt...jaja...=)
Det ligger hur mkt snö som helst ute...det är verkligen vinter, inte som såna där bakslag som brukar komma, då brukar det inte bli så här mkt...å det ska tydligen ligga kvar hela påsken oxå...hoppas att det försvinner sen, å att vi får vår, värme=)
Nu blir det d vanliga för min del, bloggläs å frukost...fast det där börjar ni lära er...skriver jag varje dag...sorry...=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0