börjar bli trött

Frågan är varför jag redan börjar bli trött...sove gott i natt å allt ju..fast kännt mig ganska pigg annars idag iaf, å det är ju bra...äntligen en dag att vara pigg lixom...så får väl ta att man är trött nu...
Har oxå sån himla träningsvärk i mina armar...har funderat på var jag fått det ifrån...har ju inte tränat nu..men så kom jag på..va ju hos mamma å pappa igår å busa med ett barnen, lyfte å busa å hade mig...blev väl värsta träningen för armarna där..haha...jaja...bra med sån träning...igår tränade man magen på jobbet oxå...5 minuters asgarv, å då menar jag så pass att tårarna spruta...brukar skatta mkt på jobbet, men igår de där 5 minutrarna...haha...så både mage å armar...ja, kan väl aldrig vara fel...=) Imorrn blir det iaf gymmet igen...de har öppet mellan 8:30-12, så då får det bli lite träning innan det är dax att äta all mat, å tårta..sen sitter jag själv imorrn kväll eftersom Johan jobbar till 2 på natten, så då kaaaaanske det blir lite godis för min del...vi får se, kanske är så jäkla mätt att jag inget får i mig...man vet aldrig...mkt lär det ju bli imorrn iaf...Tur man ska träna lite innan..haha...
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0