den utlovade bilden

Lovade ju att lägga ut bilden på tårtan, så här kommer den.

image3

Som sagt, så där jätte bra blev den väl inte utseendemässigt, men god blev den iaf=) Dock allt för stor...skrev ju i tidigare inlägg att den borde vara för 10-12 pers..ändrar mig...15-20 pers...jaja...blev mer än hälften kvar så den fryser mamma in så tar de fram den nästa helg när farmor och hennes man kommer.

Då sitter man själv nu...Johan jobbar till 2 i natt...jaja...såg att "så som i himmelen" kommer nu vid 9, så ska kolla på den, bra film. Fick iaf äntligen åka med Johan nu när han körde, å det stämmer som pappa säger, han kör rikigt bra, lugnt, det är det viktigaste.=) Han fick lite extra sällskap av mig, följde med till ändhållplatsen å sen tillbaka så jag kunde gå av hemma, så han fick väl en kvar eller så extra sällskap, det blev han jätte glad över.Men klart att jag gör det för mig lilla ängel=)

God mat å allt idag blev det, jag som inte brukar va så förtjust i påskmat, är ju samma som julmaten som jag fortfarande brukar vara väääälldigt trött på..men idag hade vii tränat på förmiddan, så för det första var man ju så himla hungrig, sen hade mamma fått så goda smaker på maten, så det var rikigt gott oxå. Så för en gångs skulle får jag väl säga att det var rikigt rikigt gott med påskmat=)
Å så blev det liten promenad, men fy så kallt det var...Johan låg kvar inne å sov en halvtimme, det behövde han, sen blev det fika..ojoj...fortfarande mätta då ju...jaja...sen var det dax för Johan att åka iväg å jobba, å jag stannade kvar en stund, satt å kollade gamla kort å åt lite godis...ujuj vikken onyttig mat vad gäller maten å allt däromkring, nu har man väl gått upp allt som man gått ner...men så är det på påsken...

Nu ska jag ta mig lite tid att läsa bloggar å sen börjar nog klockan närma sig 9.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0