dessa måsten

Sett på nån film nu...va nån skitfilm jag hitta...jaja..höll mig vaken, men är ju nu ännu tröttare...Idag måste jag hinna baka resten av bottnarna till tårtan..på torsdag göra fyllningarna, det får jag göra när jag kommer hem från jobbet, å sen på fredag ska ju tårtan läggas ihop och dekoreras...men just det där nu...att jag måste göra bottnarna..har ju ingen ork alls...måste ta å diska oxå, är inte så mkt, men låter man det lilla stå så blir det ju bara mer å mer...Fixa mat måste göras snart oxå...å jag som inget annat vill än å sova...helt tung i huvet...hur kan jag vara så trött...jag gick ju för 17 å la mig klockan 10 igår kväll...Får nog bli tidigt ikväll sen med, se om man tar igen tröttheten, eller om det blir ännu värre...sover kanske allt för mkt...vem vet...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0