disken gjord

Disken är iaf gjord...är ännu tröttare...är fasen sjukligt trött idag, frågan är ju än en gång, varför...fattar inte att jag kan vara så här trött...idag tittar ju soln fram liiiiite grann iaf...inte så där genomgrått som det varit sista tiden...men ändå tröttare än jag nånsin kännt mig...Hoppas att det inte är så att jag är på g att bli sjuk igen...det orkar jag inte, men känns inte som om det är ngt sånt...bara så trött...en hälsoundersökning skulle nog egentligen sitta på sin plats...ofta sjuk nu ju, å trött...beor det på övervikt måne tro? Jag vet inte, är ju på väg ner...trivs inte kroppen med det? eller är det så att min kropp tar typ ett halvår innan den fattar att den ska må bättre...Jag skulle fasen kunna somna här nu, med datorn i knät å bara sova...får inte blunda...får inte blunda, får bara inte göra det.
Eller kanske en liiiiten stund då...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0