Fy f*n vad jag är lessen nu

Min blogg raderades på nått jäkla sätt...allt gammalt som jag lagt in är borta...nu är jag så himla lessen...det ville jag ju inte alls skulle hända. F*n...
Ja bloggen heter ju iaf samma...jag kommer inte lyckas fixa iårdning den som den var förrut...men ni får stå ut tills syster min har tid att fixa till nått....Jag är som sagt kvar...
Men så arg å sur jag är så det går inte att beskriva...jag som snart va uppe i 1000 komentarer å allt...morr....
Men då, inte mkt att göra åt...detta blev rikigt klagoinlägg...men vadå...det är inte kul alls när skiten försvinner...
Nu ska jag gråta en skvätt...ne dte ska jag inte för det är det inte värt...ska försöka få till bloggen lite i färger å så iaf...om jag lyckas..inte alls säkert...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0