God morgon

Lördag morgon...känns som, ja jag vet inte, inte lördag iaf...men men.. I natt har man sove rikigt gott, somnade i soffan...som vanligt, men denna gången fick Johan liv i mig, så somnade i sängen sen istället, å där sover man ju bra mkt bättre.=)
Om en timme ca ska vi åka iväg till träningen=) Dock är jag lite trött idag, men det ska nog gå bra ändå, bara man är där så.=)
Sen ska vi väl hem, jag ska kolla slutet på den där filmen från igår, somnade ju...å så ska vi väl kolla på så ska det låta oxå, som ju även det fick bli inspelat eftersom Johan jobbade.
Resten av dagen vet jag inte alls vad vi ska hitta på, man hade ju hoppats på sol...men det kan man ju som vanligt glömma...*suck*
Jaja, bloggläs å frukost.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0