Godissug

Är så himla sugen på godis...å äter ju inget på vardagarna...så SKA fortsätta vara hård med det...men..jobbigt är det när suget sätter in aså..ta en frukt...haha..ungefär som om det skulle hjälpa...är det godis jag är sugen på så hjälper inget annat...men nu har jag inget annat val än att bara stå ut...stakars stakars Johan ikväll...det kommer inte bi roligt för honom..den saker är då säker...synd om honom...men jag ska verkligen försöka vara snäll...Observera att jag skriva försöka...
Har ju förresten en reklam på sidan nedanför inlägget, gratisgodis.se...gå in där om ni vill samla på er gratis godis...det funkar faktiskt, jag fick hem en påse med olika godis en dag..å vem vill inte ha gratis saker, slipper betala frakt å allt, så det  är verkligen gratis=) Toppen bra=)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Den är supergod!

2008-03-13 @ 18:16:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0