ja jag vet

Lite dålig uppdatering idag..somnade aldrig sen, men nära var det...låg å grät istället...vet inte, trött å lessen...skitjobbigt...lite deppig lixom...så kan det vara, får hoppas att det blir bättre snart.
Vi har lega å tittat på film å sånt där mys pys...=) perfekt eftermiddag...dock har jag de där tårtbottnarna som hänger över mig...måste göra dom...dock har tydligen Johan äte upp äggen...finns bara 4 st kvar...undrar jag om det räcker till 2 st rulltårtor..tveksamt..har ju för mig det ska vara 3 i varje sats...hum..får kanake göra en idag å sen en nån annan dag..snarast så klart...Orka...tror inte rikigt jag orkar fixa nått idag heller...f*n vad lat jag känner mig=( men är man inte på topp så är man inte...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Natta

vinnaren är äntligen dragen, se om du vann Dior nessesären :)

2008-03-18 @ 18:48:05
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0