jag ger upp

Stod bra länge i frysen å fundera å hade mig....men ne...inget kändes bra..så det får helt enkelt bli nån macka eller två ikväll...det går det me..lite yoghurt oxå kanske...så står vi oss hela natten...=)
Känner mig så idéfattig å det hade vare kul å överaska Johan med lite mat när han kom hem, men allt jag kom på kändes lite för mkt lixom...får ta det där nån annan dag istället...
Skulle så gärna ha en flaska vin hemma nu, så vi kunde dela på en..men eftersom Johan ska köra imorrn så går det ju inte...eller går å går..men dumt å chansa eftersom de har alkolås på bussarna..sen är både johan å jag såna att ska man jobba dagen efter så ska man heller inget dricka, dock så jobbar ju Johan alltid nu...så finns ju aldrig nå tillfälle att dricka...den flaskan med vin som det ofta blev en i veckn förrut, när man fick känna att nu är det helg...visst skulle jag kunna dricka, men det känns inge bra att jag dricker å läskar å han inge kan ta...så jag är snäll å håller mig undan..bara hoppas Johan är lika snäll mot mig den dagen jag blir gravid sen...Men det är han säkert...annars tar han kanske nån öl i hemlighet eller så...fast dricker han öl så bryr jag mig inte så värst mkt heller...för det gillar jag ändå inte...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0