kudden skriker

Nu skriker kudden efter mig...är nog dax att sova helt enkelt....
Har sett på wallander, men är ju nyheter å reklam denna tiden...spelar in den, så behöver ju inte kolla färdigt lixom...Kan ju dock slå på tv:n så ser jag om jag håller mig vaken, somnar jag så gör jag...
Det har lugnat ner sig lite hos grannen nu, de håller sig iaf i lägenheten..men det hjälper inte mot rökstanken som komme in i vår lägenhet...det är så pass illa att jag riktigt känner stanken i munnen lixom..smakar päck...

Nu slutar Johan om mindre än en timme...se hur det gått för honom, åkte med honom hem idag på bussen, det va rikigt halt..så han fick sladd på bussen till å med när han typ körde i 15 km/h eller vad han kan ha kört...men kändes när man gick ute oxå, rikigt glashalt lixom...usch...

Ne, som sagt, kudde skriker...
Sov gott kära ni.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0