kväll igen

Ja nu drar kvällen iväg ordentligt...tiden går så himla fort. Funderar på att lägga mig i sängen å glo på nån film, kommer somna, men vad gör det..=)
Imorrn kväll blir jag oxå ensam, men då jobbar jag ju till 8, så sen när jag kommer hem så måste jag sova på en gång typ, för sen är det dax för mig att åka iväg å jobba på tisdag morron oxå. Det typiska är ju att Johan är ledig på tisdag...det är ju typiskt..annars jobbar han hela jäkla veckan, heeeela dagarna, bara hemma på kvällen å då somnar han ju ändå så tidigt eftersom han går upp jätte tidigt, så dår får vi se varann så där 2 timmar om dan eller nått...kul kul...eller kanske inte...fast dte är ju ändå skönt att en av oss har jobb iaf, man ska inte klaga, å med de pengarna som kommer in som man nu kan spara en massa av så kommer vi ju kunna ha råd å hitta på ngt, nån liten miniresa å så där...bröllopsresa till hösten, får bli ett år efter..men vad gör det.., vi fick ju lite pengar i bröllopspresent, så vi lägger väl till lite där så vi kan åka bort några dagar...något att längta till=)
För i sommar lär det inte bli mkt sem av...Johan lär jobba hela sommarn, å jag med...men ngt bör vi väl ha ledigt tillsammans, så åker kanske över till danmark nån helg eller så, tar en natt på hotell å så...för en sommar helt utan danmark, det blir nog svårt...
Ska kolla igenom mina favvobloggar nu, sen blir det sängen å en film.
God natt på er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0