marängbotten

Har en marängbotten i ugnen nu...äta tårta ska jag inte göra...inte idag iaf...men på lördag hade jag tänkt... ska ju fixa tårtan då...å kommit underfund med att ett av lagrena ska bara maräng...gott gott...å nu tänker syster min, nu har Annica blive tokig, den kommer ju bli helt mjuk...ska ju göra i årdning tårtan på fredag oxå...men...alltid detta men=) har ju läst mig till att ska man göra maräng å den ska hålla sig hård å krispig så ska den penslas med choklad...å då ska dte inte vara nån fara, så jag hoppas att det lyckas...=)
Bara fyllningarna som jag fortfarande är tveksam till...hum...citronsmak har jag...den sitter i mmf:en, vaniljkräm eller vaniljgrädde, se vad jag känner för, jordgubbsfromage, sen är det ju ett lager till...funderar mellan pollyfluff, chokladgrädde eller nån chokladkräm, nått med chokla ska dte bli iaf, tror det blir en bra blandning så...jaja...får fortsätta fundera helt enkelt...=)
Kram

Kommentarer
Postat av: natta

spana gärna in min blogg där du kan läsa om allt och inget.
tjusig blogg du har btw !:)
ha det gött

2008-03-17 @ 16:00:53
URL: http://nathallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0