med längtan till imorrn

Imorrn är det träning igen..gymmet...det ska bli såå skönt=) Gymmet har blive ett träningsställe som passar mig, jag gör vad jag vill, i den takt å tygnd jag vill, ingen press osv...Passen som friskis och svettis har i all ära, vissa pass rikigt roliga till och med ki/box är ju himla kul, slå av sig alla aggretioner osv=) men, alltid detta men...att få ta allt i sin takt, välja själv om man ska träna 30 minuter eller 2 timmar, man väljer helt själv, finns inget tillfälle som är dumt att dricka vatten, man får vila en stund för att sen ta tag i träningen igen...det är verkligen skönt...Har alltid tänkt förrut att gym, det är minsan inget för mig, vara där bland alla vältränade människor..dessutom finns det ju en del speglar där...nej fy...speglar när man tränar...det går ju bara inte...men faktum är att mamma å pappa fick med oss en gång, å det var ju inte så farligt, alla är inte jätte vältränade...ja, det finns speglar, men det väljer man ju själv, titta i dom eller ignorera...önskar jag hade råd att träna mer...men ekonomin säger nej..men till hösten sen kan jag kanske köpa terminskort...då kan jag ju träna hur mkt jag vill utan att behöva betala varje gång jag ska dit, för visst, 50 kroner på gång är inte dyrt, men det kan bli en del om man tränar mkt...skulle tagit från början egentligen och köpt terminskort, men trodde ju inte alls att det skulle passa mig...johan däremot har årskort nu...han fick 1000 kr i friskvårdsbidrag när han börja träna, så han betala 100 kr för årkort...inte helt fel...Jaja, får fortsätta längta tills imorrn, kvart i 9 är vi där...=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Jocke

så länge det är släckt så.

men den jag tog bilden på har sitt tändt 24 H/dygnet runt. öppet vid ett torg, busshållplats och tvärbana. ser inte snyggt ut när alla andra grannarna har tagit ned sina ljussaker

2008-03-14 @ 17:44:11
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0