mer jobb

Har ju inte hört ngt från dom på städjobbet...å så har de ringt från demensboendet både i veckan som vare å idag, så har fått lite tider...Jobbigt blir det dock om de ringer från städjobbet...men man vet ju inte...kanske inte blir ngt där ändå..å å vill jag ju inte tacka nej till jobb, det har man ju inte råd till...Men får väl försöka kombinera jobben i så fall...det får lös sig om fallet blir så.=) Bra att jag får lite jobb iaf, det skadar ju inte om man säger så=) Påsken jobbar jag en av dagarna, annan dag påsk, på måndagen, spelar roll å jobba då lixom...det bästa är ju att det ger högsta ob:n, 82 kr extra i timmen...jobbar bara 5 timmar, men det blir ju lite mer betalt lixom...blir betalt som om jag skulle jobba 9 timmar ca..perfa=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0