ne e Johan hemma=)

Nu är Johan hemma för låååång rast...typ 7 timmar...men det gör ju inget, får ju vi träffas lite idag oxå..sen kommer vi nog hem ungefär samtidigt ikväll oxå...å imorrn får Johan ligga kvar å sova medans jag gåt upp å åker till jobbet...det kommer ju inte kännas bra att han får ligga å sova...men men...jag slutar ju långt innan honom...så det är väl bättre för mig egentligen=)
Nu ska vi se om man kan hitta på ngt innan jag ska iväg, laga mat blir det väl om en stund, men inte n så klart...lite för tidigt än så länge...
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

jahaa.. usch va tråkigt.. Vill ju ha VÅR NU :P

Händer i påsk då? ska ni göra nåt speciellt?

2008-03-19 @ 10:35:47
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0