Om man skulle göra ngt

Nu har jag ju läst igen om allt jag brukar, dessutom ätit lite frukost...men känner ju nu att jag vill hitta på ngt...stor lust att baka..men vet inte vad å i så fall får det ju vara något som jag lyckas att inte äta av innan det är helg... Ska försöka klura ut ngt som vi kan äta idag oxå, bestämmt oss för att äta ikväll, så är väl ingen jättepanik..men måste ju ändå bestämmas lixom...Förslag nån?
Kanske man skulle dra över med dammsugaren oxå...slipper vi ju i så fall det imorrn...
Skulle vi sen behöva tvätta bilen oxå...den är såååå skitig, å imorrn ska vi åka å visa upp den för att se om vi ska lackera om bakluckan..allt beror på vad vi får för pris på den...mammas dagbarnspappa som ska göra det...så man borde ju få lite billigare då tycker man...det billigaste priset vi annars fått när vi ringde runt å hörde oss för var 3000, egentligen inte jätte farligt pris, men nu vill vi ju så klart ha bättre...finns ju ingen mening att välja dom annars...men vi får väl se...men som sagt, är ju bra om bilen är tvättad...å jätte kul att tvätta bilen i regnet då...å åka in med bilen på sån där biltvätt, dte har vi gjort några gånger...men det sliter bra på lacken...dessutom är det faktiskt himla dyrt...5 minuter för över 100 lappen, det är helt enkelt inte värt det....nån gång kanske för att få underredet på bilen rent...men annars, nej nej...tar ju inte så lång tid att göra det själv. Här har vi dessutom ett speciellt ställe för att tvätta bilen på, där de har slang å allt för hyresgästerna...det är bra...aldrig tvättat den där dock...får bli den första...men kanske att man väntar tills imorrn förmiddag, om det inte slutar regna snart vill säga...hoppas kan man ju alltid, kunde vara skönt att ha det färdigt.
Ne, ska väl se om jag orkar ta mig för ngt nu...blir kanske en stund till vid datorn...se om jag kan göra ngt mer roligt på bloggen...eller inte...kan ju sitta å pyssla lite med koderna å se om jag blive nå klokare under natten...haha...troligt....
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0