påskafton

God morgon på er.
Idag är det påskafton. Glad Påsk. Idag blev det till att gå upp klockan 7, låg lite längre men...=) ska åka å träna snart, 8:30 öppnar dom. Fast hur tusan jag ska orka träna, det är en annan sak, för jag är såååå trött...inte sovit bra alls i natt, när vi väl kom i säng sen börja Johan snarka på en gång, tänkte, detta är ingen idé tar öronpropparna, men som vanligt när jag kör in om i öronen, först är det jätte tyst å lugnt, men så märker Johan att jag börjar somna in, då sätter han igång för fullt å snarkar väre än man kan tänka sig, så öronpropparna gör ingen nytta alls...så det var bara att dra ut dom igen, för stakar grannar när han kör igång så pass lixom, till slut tystnar han iaf, skönt... Jag somnar, men vaknar vid halv 4 tiden å börjar känna panikkänslor, vet inte vad, somnade runt kvart över 6 igen, när sen klockan ringde vid 7, då vakna jag av denna panikkänslan...hjärtat dunka 7000 slag i sekunden typ osv. Vet verkligen inte varför..men men, nu är jag lite lugnare iaf.
Nu ska jag ta å käka frukost, är jätte hungig=)
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0