så jäkla arg

Den nya som flyttat in här på vår våning kommer få en anmälan på sig imorrn, den saken är så säker. Va fest å väldens liv i lördags, ok, en fest i månaden heter det, jag bryr mig inte alls om det är fester i huset, men när de ska använda trappuppgången som tillhåll oxå, inte kunna hålla sig i lägenheten, dessutom stå å röka för fullt i trapphuset,fest idag med. samma jäkla sak, kom hem samtidigt som det kom en massa folk dit. Kommer att vara livat hela jäkla natten igen alltså...Visa respekt..vad är det, så där kan man inte hålla på när man bor i flerfamiljshus...just därför kommer de få anmälan på sig. Prata med dom själv...jo visst kan man det...men en 18 åring...lyssa på en annan...knappast...tror det ger bra mtk mer att få en varning från hyresvärden. Så så får det bli.
Ja, nu är man iaf hemma då..fick gå lite tidigare så han med en tidigare buss...inget jag klara på att kunna komma hem en halvtimme tidigare, sånt blir man glad av=) Sen imorrn är det upp igen å jobba...men det gör inget...känns så bra att få jobba, kan va jobbigt just innan man kommer till jobbet lixom, dte där att ta sig dit, men sen är det lugnt, å går ju tiden så fort=)
Ska ta mig nått litet att äta nu.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0