segar

Bloggen segar idag..svårt att komma in, å svårt att göra ngt överhvudtaget...å jag som blir så bloggsugen när jag är ensam hemma...jag vet att uppdatringarna blir färre när Johan är hemma men då vill jag ju umgås med honom ju, å så klart blir uppdateringarna färre även då jag jobbar...så jag varnar er, onsdag torsdag denna veckan kommer det bli färre...men så är det ju...har inte som andra möjlighet att blogga under arbetstid...när jag jobbar får jag oxå jobba, då finns ingen tid till en massa annat...är väl så det ska vara oxå tycker jag.
Men det är ju som sagt trist när blogg.se ska sega då, när man har tiden å lusten å orken att blogga.
Ofta problem tycker jag. jaja...dte är bara gilla läget...säger jag om mkt...men det är ju lite så oxå...

Marängbotten är klart nu iaf...eller, jag låter den ligga kvar i ugnen för att torka extra mkt...men gu så tjock den blev..minns inte att maräng brukar höja sig...jaja...blir ju bara en botten med maräng, så det blir kanske bra ändå...hum...gissar på att det kommer bli en rikigt stor tårta...för den lär bli hög...jaja...det kan väl vara gott=) bara den blir fin å att den smakar bra, då gör det ju inget om man kan äta mkt tårta...Ska träna på lördag förmiddag, det är nog ganska bra det, när man sen ska käka en massa påskmat å så tårta å..usch vad mkt onyttigt...=) säkert en del godis oxå...fast från mamma å pappa blir det iaf inget påskgodis...de fråga om vi ville ha godis eller ngt annat...något annat var det självklara för oss...Även fast godis så klart är väääääldigt gott...=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0