skulle lätt kunna somna

Om jag bara la mig ner nu skulle jag lätt somna med en gång...skulle även om jag slöt ögonen kunna somna sittandes...illa...jag vet...är fruktansvärt trött...hade ju iaf tänkt å hålla mig vaken till så ska det låta...nej, jag ska inte se let´s dance, inget för mig alls...så ska det låta är mkt bättre...kan jag sitta här hemma å sjunga för fullt, ska väl plocka fram öronpropparna till johan...skulle kanske bjuda hela huset på öronproppar...haha....sjunger hellre än bra, dock sjunger jag aldrig inför folk, johan då, å de allra närmsta vid lek å så...men aldrig annars...vill ju inte skrämma iväg alla som är i närheten...jag är en sån där som om jag sitter ensam i bilen så drar jag upp volymen på radion å så skrålar jag på för fullt...inte många ord rätt säkert, men det är det ju ändå ingen som hör=) ser säkert ganska roligt ut oxå, men det bjuder jag på=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0