snart går jag

Då är det snart dax för mig att gå...nu börjar man känna den där vanliga nervositeten...försöker tänka att det är ju "bara" timvik det gäller, då är det alltid lättare att få jobb, beroende på hur många dom ska ta in och hur många de kallat till intervju då såklart... Men det är ju inget att vara nervös över egentligen...fattar inte varför man alltid ska vara det...men det är väl det där med att man vet aldrig vad det kommer för oväntade frågor, de vanliga frågorna är man ju förberädd på å vet vad man ska svara...men andra...jaja...så ärligt som möjligt... Sen beror ju allt på, blir det fråga svar fråga svar eller är personen bra att prata med så det istllet blir mer en samtal...me ska sluta tänk för mkt på det...återkommer när jag kommer hem, lär ju inte ta såå himla lång tid, skulle jag ju inte tro iaf. Brukar ju aldrig vara mer än ca 30 min,
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0