snart så

Börjar känna mig liite bättre...
Snart kommer Johan hem, han slutar ca nu....=) å så har han ju bilen, så då går det ju ganska fort att komma hem=)
Vet inte vd vi ska hitta på sen...känns ju bra att jag inte mår lika piss längre iaf...fast skulle tro att vi tar det ganska lugnt i eftermiddag ändå...en sån dag lixom...kallt å grått ute...flera minusar var det i natt...nu vet jag inte alls hur varmt/kallt det är..nån eller ett par plus kanske...Frågan är ju bara när solen ska komma tillbaka, å värmen...när termometarn visar 8 grader varmt å kommer man ut i solen så är det 15...va ju så ett tag för ett par veckor sen...varför skulle den försvinna för? Sol NU tack..=)
Snart snart snart, slipper jag sitta här ensam=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0