sömn

Johan han är trött...ligger här  "vilar ögonen" som han säger...hihi...han e rikigt trött...inte lustigt...det värsta är ju att jag är så pigg...sover ju längre på morrnarna, å blir ju då inte så trött på kvällen ofta...
Se hur mkt av vad blir det för mat som Johan ser...hihi...
Imorrn sen får jag gå upp lite tidigare, då måste jag ta bussen som går vid 7:20, fast är ju inte så himla tidigt ändå, men kan ju inte sova till 8 som jag brukar göra, för klockan 8 ska jag ju vara på intervjun...å så blir väl den i en halvtimme eller så, brukar ju inte vara längre än så.Sen blir det väl bara raka vägen hem, för även fast det ligger i stan så är ju inget öppet den tiden ändå, så lika bra att åka hem då, passa på att baka kanske...fast å andra sidan jobbar ju Johan delat imorrn, så då kommer han ju hem en stund.=)
Säger nu God Natt till er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Natta

jo det där med att be någon gå in och läsa deras blogg haha. jag har börjat radera de kommentarerna eller dra tillbaka de tills jag skrivit ett nytt inlägg och sen publicera. visst jag tjänar ju på massa kommentarer, även de skitiga men jag vill ha mer vettiga kommentarer än "hej" :S
tror nog det är typiskt killar att säga "vilar ögonen".. har hört det ett x antal gånger från olika killar :D haha

2008-03-28 @ 00:32:46
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0