tar igen mig

Är helt slut...ändå syns inte mkt till resultat av städningen ännu...ugnen, plåtar och galler är rengjort...tar mer tid än man tror...speciellt med gallret å ugnen...sånt som tyvärr inte görs så där värst ofta i detta hushåll..ska dock bli bättring..inge roligt alls att stå hur länge som helst med det...har ju sett på rent hus där det gjort rent ugn..med såpa och vatten, spraya å på med 100 grader i en halvtimme...visst gick det mycket lättare att få ugnen ren så, men abslout inte så lätt som det ser ut att vara när det gör det på programet...jaja...toan är totalskurad å en massa skräp har slängts...men som sagt, nån jätt skillna syns det ju inte på såna saker...ska ta tag i allt annat oxå..måste ta å dammsuga å torka golv oxå...å så skulle jag ju hinna baka..å sen kommer ju johan hem, ska vi äta oxå...ojoj...mycket som ska hinnas med...men lite tid tar jag mig ändå att sitta här, måste få vila liiiite iaf=)
Hållt på med medel nu oxå som jag ser att jag inte rikigt tål...på g att bli eksem på händerna...får smörja å verkligen börja tänka på att ha handskar på när jag håller på med dessa medel.
Ska ta å kolla runt lite nu, sen ska jag väl fortsätta...puh...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0